آموزشگاه آرایشگری زنانه با مدرک بین المللی

مدرک بین المللی آرایشگری زنانه

آموزشگاه سیمای ماندگار با کادری مجرب و با سابقه 25 ساله آماده یک آموزشگاه آرایشگری در تهران برای ارائه مدرک بین المللی زنانه است این آموزشگاه آماده پذیرش هنرجو در تمام ماه های سال با ارائه مدرک فنی حرفه ای آرایشگری به کارآموزان عزیز است. مدرک آرایشگری تنها مدرک معتبری در کشور است که برای اشتغال و ورود به بازار کار و کسب درآمد قانونی برای شما صادر میشود. مرجع صادرکننده سازمان فنی حرفه ای است که مراحل کار (ثبت نام و برگزاری کلاس و آزمون و ارسال مدارک) باید توسط آموزشگاه آرایشگری مجوز دار انجام شود.

مدرک بین المللی آرایشگری چیست؟

برای ارتقای سطح حرفه‌ای و افزایش اعتبار در صنعت آرایشگری زنانه ، داشتن مدرک بین‌المللی بسیار مفید است. این مدرک بین المللی آرایشگری زنانه نه تنها به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را به اثبات برسانید، بلکه فرصت‌های شغلی بیشتری را نیز برایتان فراهم خواهند کرد. یکی از این فرصت های گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری برای مهاجرت است. باتوجه به انکه نیروی کار متخصص در دنیا در حال کم شدن است بیشتر کشور ها به نیروی کار متخصص نیاز دارند در این میان آرایشگری یکی از حرفه هایی است که در بعضی کشور ها کمبود در آن احساس میشود و این کشور ها در حال جذب نیروی کار آرایشگری هستند که مسلما با داشتن تجربه و مدرک فنی حرفه ای رسمی میتوانید در این کشورها فعالیت کنید.

مدارک آرایشگری زنانه در ایران

در حوزه آرایشگری ایران، دو نوع مدرک بین‌المللی ارائه میشود که مدرک بین المللی فنی حرفه ای قابل توجه است که عبارتند از:

  • مدرک بین المللی دوره‌های تخصصی: این مدارک با گذراندن دوره‌های تخصصی آرایشگری در حوزه‌های مختلف آرایشگری مانند گریم و میکاپ، رنگ و مش مو، کوتاهی مو، کاشت ناخن، پاکسازی و مراقبت پوست، کراتین و صافی مو، دکلراسیون مو، براشینگ و مدل دادن به مو با سشوارو اکستنشن مژه ، اکستنشن مو ، شینیون مو و آرایش عروس و… به دست می‌آیند که توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار زیر نظر سازمان فنی حرفه ای صادر میشود.
  • مدرک دانشگاهی آرایشگری: برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر مانند دانشگاه علمی کاربردی در شرایط خاص، دوره‌های آرایشگری در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو میپذیرند که منجر به دریافت مدرک دانشگاهی می‌شود.

چگونه مدرک بین المللی آرایشگری بگیریم؟

برای دریافت مدرک بین الملی آرایشگری باید یک رشته تخصصی را که مورد توجه و علاقه شما است انتخاب کنید بعد یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و خوب پیدا کنید و در مورد کیفیت آموزش ها ، هزینه دوره و زمان دریافت مدرک وسرفصل های دوره و … مذاکره کنید. دوره آموزش آرایشگری به دو صورت آنلاین و عملی برگزار میشود.

دوره‌های تئوری: در این دوره‌ها با مبانی آرایشگری، اصول بهداشتی، آناتومی صورت و مو و… آشنا می‌شوید.
دوره‌های عملی: در این دوره‌ها که به صورت عملی به شما آموزش داده می‌شود که چگونه تکنیک‌های مختلف آرایشگری را اجرا کنید.

پس از گذراندن دوره و موفقیت در آزمون پایانی، مدرک بین‌المللی آرایشگری بعد از حدود 2 الی 3 هفته به شما اعطا می‌شود.

انواع مدرک بین المللی آرایشگری زنانه

جهت دریافت انواع مدرک بین المللی در زمینه آرایشگری از جمله مدرک بین المللی کاشت ناخن، مدرک بین المللی اکستنشن مژه، مدرک بین المللی میکروپیگمنتیشن، مدرک بین المللی رنگ و مش ، مدرک بین المللی میکاپ ، مدرک بین المللی کوتاهی مو، مدرک بین المللی پاکسازی و مراقبت پوست ، مدرک بین المللی کراتینه مو و… کافیست در دوره های آموزشگاه سیمای ماندگار شرکت کرده و پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون، مدرک مورد نظر را در اسرع وقت دریافت کنید.

بهترین مدرک آرایشگری زنانه

آموزشگاه سیمای ماندگار با اعطای بیش از 70 گواهینامه فنی و حرفه ای با کد بین المللی جز بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه غرب تهران است ولی در میان چند تا دوره آرایشگری هستند که دوره های پرطرفدار پرمشتری هستند که برایتان معرفی میکنیم.

  • مدرک بین المللی کوتاهی مو یا پیرایشگر موی زنانه
  • مدرک بین المللی کاشت ناخن
  • مدرک مانیکور و پدیکور
  • مدرک رنگ ومش تخصصی
  • مدارک کاربر موارد شیمیایی، فر، صافی مو، رنگ های ترکیبی، لایت ها، دکلره
  • مدرک پوست
  • مدرک کاربر تجهیزات پزشکی زیبایی (لیزر و لاغری ها

مرکز ارائه مدرک آرایشگری در تهران

  • نام اموزشگاه: سیمای ماندگار
  • مدیر مسئول : سرکار خانم جعفریانی
  • تلفن : ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴۴۴۹۵۳۸۲۱
  • آدرس: غرب تهران، صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه های انقلاب، پلاک ۲۷، واحد۱۲، زنگ۱۲، طبقه ۳

لیست 5 تایی مراکز ارائه مدرک بین المللی آرایشگری زنانه

آموزشگاه سیمای ماندگار ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴۴۴۹۵۳۸۲۱
آموزشگاه دوبانو ۴۴۰۴۸۶۳۴09217028218
آموزشگاه سیمای درخشنده ۶۶۵۱۰۱۶۶  – 09125301948 
آموزشگاه پریسا پازوکی ۰۹۱۲۱۷۹۷۸۰۸
مدرک بین المللی ارایشگری نی نی سایت

مدرک فنی حرفه ای برای تاسیس آرایشگاه زنانه

خیلی از خانم های دوره دیده آرایشگری زنانه هستند که به آرایش و زیبایی علاقه زیادی دارند و دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند یا به لحاظ پربازده بودن حرفه های آرایشگری دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند و درآمد بیشتری  کسب کنند. این افراد لازم است مدارک لازم برای تاسیس آرایشگاه زنانه را داشته باشند که یکی از مهمترین این مدارک داشتن مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش است.

لازم به ذکر است با هر نوع مدرکی نمیتوانید آرایشگاه تاسیس کنید . به عنوان مثال تنها داشتن مدرک کوتاهی مو، مدرک رنگ و مش، مدرک کاشت ناخن یا مدرک شینیون و … نمیتوان اقدام به تاسیس آرایشگاه بکنید. شما باید 7 رشته تخصصی اصلی ارایشگاه را داشته باشید یا اینکه مدرک آرایش و پیرایش دریافت کنید یا اینکه دیپلم آرایشگری زنانه داشته باشید.

اموزشگاه سیمای ماندگار هر سه نوع مدرک را برای کارآموزان ارائه میدهد که بیشترین و پرطرفدارترین آنها مدرک آرایش و پیرایش زنانه است.

مدرک بین المللی آرایشگری برای تاسیس آرایشگاه زنانه در تهران
نمونه مدرک پروانه کسب برای تاسی ارایشگاه زنانه
مدل رایگان ، شهریه با تخفیف ویژه و با تعرفه دولتی

کلاسهای فشرده جهت کارمندان و آرایشگران عزیز

گذراندن 46 واحد و قابلیت تطبیق با واحدهای آموزشی جهت دیپلم درسی کاردانش برای دریافت دیپلم آرایشگری زنانه

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.